Meglepetésre ez autó volt Európa kedvence 2024-ben, és még csak nem is SUV
Győzött tavaly a praktikum és a megfizethetőség.
Győzött tavaly a praktikum és a megfizethetőség.
A valódi piaci fellendülés még mindig nem látszik.
Rengeteg ugyanis az úgynevezett lágy hibrid.
Most a hibridhajtás tűnik slágernek.
A modell modernebb verzióját is lassan másfél évtizede nem gyártják, a forgalomba helyezési statisztikák szerint pedig valaki mégis most vásárolt egyet.
Érdekesen alakultak az év eleji számok az uniós autópiacon.
A Teslától a Mercedes C-osztályig – elég változatos a lista.
A kisebb városi autók helyét is gyakorlatilag átvették a kompakt crossoverek és szabadidő-autók.
Ha nincs velünk senki az anyós ülésen, akkor jobb, ha nem erőltetjük az előzést például.
Még úgy is, hogy egyre több embernek van autója.
Miközben szinte mindenhol máshol komoly növekedés van, nálunk mínusz 12,6 százalék jött össze novemberben.
Egyik sem egy olcsóbb, tíz millió forint alatt elérhető modell.
A svéd gyártó, amely sokáig a kombik királya volt, másfele látja a jövőt.
Újabb mérföldkőnek tekinthető eredményt értek el a tisztán elektromos hajtású gépkocsik.
Az idei első négy hónapban 3,5 millió új személygépkocsit helyzetek forgalomba.
A személyautók teljes piacán tíz százalékos csökkenést várnak idén.
Most a dél-európai nagy piacok húzták leginkább a növekedést.
Először az idők folyamán átlépte a villanyautók száma is az egymilliót.
Általános trend egy-két kivétellel, hogy nem az alapmodellekbe ülnek be a vásárlók már nálunk sem. A kivételek azok, amelyek alapáron is elég vonzóak.